vineri, 9 martie 2012

Parfum de viata


M-am trezit din somn de ganduri
S-am plecat de nebun
Prin orasul serii dulci
Alergand dupa o stea
Gasit-am lume, zumzet, canturi,
Poze noi pe-un vechi album
In zadar incerci sa-mi culci
Dragostea care-mi soptea

Ce-ati facut iubirii
De n-o vad prezenta
In inimile voastre
Decat in vorbe false…
Pe bulevardul fericirii
Lumea e absenta
In seile albastre
E plecata-n stele arse

Un batran, zambind de la fereastra
Doi indragostiti vedea
Pasind incet peste secunde
Ce vor fi poate uitate
Asa-ncepea povestea noastra
Ingerul tau ma-mpingea
Langa inima-ti ce-ascunde
Lacrimi, zambete-nghetate

S-am sa cred al noptii glas
Precum vantul ce-o asculta
Care-mi canta langa ceas
Secundar ce o saruta

Mi-ai furat pantofii negri
Dar si eu a ta esarfa,
Mi-ai ramas vie s-aproape
In parfum care ma plimba
Prin lumea ta de amintiri
Unde numele-mi rostit de-o calfa
Il gasesc pe buze-n soapte
Asa timid, pe varf de limba

Imbraca-te! S-acum iti cer
In rochia ta neagra
Care serpii toti dreseaza
Cu degetele-nflacarate
Dar nu-ti uita copilul, sper
Cel ce-n inima sa-ti mearga,
El tot canta si viseaza
La iubiri inaripate

Am luat tramvaiul catre tine
S-am in mana un bilet
Poarta urme de rimel
S-are margini care ard
Dulce foc, venind din mine
Biletu-i gol, asa c-astept
Suflet sa-ti asterni pe el
C-un stilou de-al tau, mai cald…

Un chistoc ramas pe strada
Purtand rujul tau pe urme
E s-acum langa trotuar
La mila vantului ce-l cruta,
Unde n-ai putea sa urci
Furia ta n-a vrut sa-l vada
Si l-a aruncat pe-o culme,
Culmea gandului amar,
Acra inima desculta
Care naste versuri dulci

Felinarele ma cheama
Pe-alte strazi, prin alte zile
Dar eu soarta sa-mi traiesc
O vreau cu tine, inger mut
Sedat de-o stea, imi e si teama
Sa revin astazi la tine
Ratacit din drum ceresc
Ce-mi doresc de te sarut?

Mai vreau o doza din destin!
Cineva sa ma trezeasca
Atunci cand moartea imi va spune
“De ce-ai dori sa te mai las?”
M-am indragostit de chin
Sau poate el vrea sa-mi vorbeasca
Ce sunt eu pe-aceasta lume?
Traitor fara popas…

Cine i-a-nvatat
Pe toti acesti copii
Plansul unor vorbe
Inca netraite
Si le-a-ntortochiat
Cuvintele lor vii
In sageti si tolbe
De gand ‘negrite?!

Atunci cand uiti sa speri
Arunca-te-n al meu port
Corabie din evantai
Sa traiesti acum vei sti
Iar atunci cand vrei sa pieri
Aminteste-ti ca un mort
Ar da orice din Rai
Sa mai traiasca inc-o zi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu