luni, 19 octombrie 2015

Arkthur din Pleiade

Arkthur din Pleiade

A venit moment istoric
Sa stiti si voi tot filmul
Cine sunt Parintii vostri,
Din ce stele-ati aparut
Demult e freamat - gand retoric:
"Gaina sau e oul primul?"
"Unde-au fost stramosii nostri?"
"Din ce mama ne-am nascut?"

Vazut-am in vazduh de seara
Pogorat-au pe Pamant lumina
Din Taurus descalecand
Ce frumos! Cata iubire...
N-ar fi pentru prima oara,
Suflarea asta tot divina
Ma-ntreb, privind, razand
Unde-ncape-atata bine

S-auzit-am voci stelare
Ce ma-ndeamna sa iubesc,
Sa ma-nalt cu gand curat
Si sa ma cunosc mai bine
S-am simtit imbratisare
De la Tatal, tot ceresc
Taine-n soapte am aflat
Din glasuri tot heruvime
Si trairi mantuitoare

Printr-o raza mi-a transmis
Un mesaj, un gand, cat zece
Pazitor din Univers
Precum ingeri ce vegheaza
Am calcat in paradis
S-am aflat cat e de rece
Lumea asta ingradita-n mers
Si cum suntem prizonieri
Ai gandului ce dormiteaza

Habar n-avem, cata forta
Zace-n inima ce bate
Si in gandul, suflet pur
Ce nu cunoaste vreun sfarsit
Suntem Creatori, iubirea-i torta
Ce se-aprinde si se zbate.
Cunoscut-am trubadur
Din lumea lor. Si mi-a grait:

-Tu esti om, spuse acesta-n drum
Blondul cu plete s-ochi albastri
-Urmasul meu din asta lume
Murdarita de pacate.
-Nu te teme! Eu sunt bun.
Te veghez din astri
De-ti stiu si nume
Frate al meu, din lumi indepartate

-Eu vin din sapte stele
Cu ochi liber le zaresti
De privesti la Car in noapte
Voi sa te-ajut, sa zbori cu mine
Te-am salvat de multe grele
Ploi acide nelumesti
Intr-o zi si tu vei stii
Sa le-mprasti. Nestemate...

-Catre tine-mi plec ochii-n trunchi
Cu iubire, mintea mi-o strabate!
Radacina mi-am aflat
Amintirea-mi canta despre astri mersi
-Ridica-te! Nu sta-n genunchi
Eu nu ti-s zeu, caci eu ti-s frate
Destul fost-ai 'genunchiat
De reptile si perversi...

Cladit-au imperii de-ntuneric
Din Pleiade alungati
Si te-au gasit pe tine
Mult prea bland, nestiutor
Sa te feresti de un nemernic.
Subjugat-au neamul de frati
Te-au tinut in lanturi si suspine 
Bietul meu, tot Creator

-Coborat-am din Pleiade 
S-am venit sa te dezleg
Andromeda, fratii nostri
Intreaga omeneasca suflare,
S-un munte de iubire arde.
Prinde-ma de bratul drept
Sa jucam hora cereasca
Caci suntem fii de Dumnezeu
Dupa chip s-asemanare

Si ne-am intalnit in vis
Colindam bolta de astri
Cand te vei trezi zambind
In cea de-a patra ta carare
Vei ramane iar surprins
Cat de multe lucruri stii
Impreuna faurind
O lume a iubirii creatoare

Mama Pamant e vizitata
Dar nu toti au intentii
Sa iubeasca, sa respecte
Lumile cald traitoare
Nava noastra-i ancorata 
Sa te apere de insurgentii
Cu necurate si defecte
Ganduri negre, cuceritoare

Fost-au aici reptile negre
Geneticieni prea iscusiti
Ce tanjesc sa poata a simti
Macar pentru o clipa
Ce inseamna sentimentul,
Ce-i iubirea? Divina zare...
Si s-au intruchipat in om
De te-au pacalit prea bine
Te-au tinut cu mintea-nchisa
La razboaie si reclame

Si ti-au zis ei ce sa faci,
Ce sa canti, cum sa te-mbraci
Ti-au pus arma-n mana
Si te-au invatat sa tragi in frate
Cu lucifericele fapte
Cladit-au loje tot cu draci
Te-au facut sclav de ban. Si taci.
-Nu te teme. Sunt aici, acum
Sa te trag din praf de drum
S-ai sa-nveti sa mergi prin stele
Doar cu chakre, doar cu piele...

-Energie, inertie,
Bucurie doar din tine
Omule care le simti
Fii binecuvantat!
Nu uita sa iubesti aproape,
Sa construiesti pana la cer,
Sa te-nchini la Tatal Tau
Pentru ast-ai fost creat!

Cuvintele-mi dulci-calde-n Soare
Ce-s din Sursa izvorate
Ti le-am soptit ca pe-o balada
A iubirii de oameni si de tot ce-i viu
S-am trimis semintele stelare
Sa-ti daruiasca tot din frunte
Tainele luminii vii de-ndata
S-un portal in Sfinx, pustiu

Sfanta-mi vorba, sfant e gandul
Avem in inima un graur
Ce ascunde-un simt imens
Si-o iubire etern vie
De cand lumea si Pamantul
Sfantul Gheorghe a ucis balaur
Si niciodata invers!
Namaste! Si Pace Tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu