luni, 30 aprilie 2012

Imi dai voie sa te fur?



Apus de luna ne gaseste
Pe-un taram lovit de taine
Inima ta-mi vorbeste
De o fuga fara haine

Minerul imi sunt eu
Si piatra imi esti tu
In lumea ta e totul greu
As vrea sa ies din ea acum

Dar in lanturi am sa stau
Iubind rugina ta
Amintindu-ti cum erau
Aripile noastre candva

De ce nu vrei sa zbor
De ma ti la pieptu-ti rece…
Ti-ai dori atunci sa mor
Cand iertarea o sa-ti plece

Ai mai vrea tu sa ma vezi
Ridicandu-te prin norii diminetii
Cand seile or fi mai verzi
Pierduta, tu…regina ghetii

Ti-e dor de urlet surd
De mi-ai ramas aici, aproape?
In lacrimile-ti ma scufund
Au inceput sa curga-n noapte

De ce trista, tu, copila?!
Cand stai pe-o roza asa dulce
Tremuranda vocea-ti lina
Imi povesteste de un duce

Tu cu cine-ai vrut sa fugi?
Nu stiai ca nu esti inger?!
Foc prea-ncins si ochii-ti culci
Parc-ai fi o rana-n sanger

Eu zic sa te speli pe fata
Trandafiri de te-or lovi,
Chipul tau asa ma-nvata:
Ascunzi zambet…
Zambesti gri!

Ochii tai, pui de vampir
Fost-ai alaptata de un tunet,
Nu gasesc parfum de mir
Scorbolind in al tau suflet

Si m-ascund in parul tau
Stiu c-ai colti dar nu mi-e teama
Aici am dat de locul meu
Ca un pui gasind o mama

Ce-i o haita, de n-o vezi
Ratacind in munti de gheata?
Daca-n visul tau nu crezi
Cum ai vrea sa-l ai in fata…

Oricat tu ai fi de cruda
Ti-am gasit inima-ti cea blanda
Primeste-mi gandul ce-ti saruta
Fruntea ce ti s-a-ncruntat flamanda
S-ai sa vezi puful de Rai
Cum pe noi o sa tot cada,
Eu sateam, tu asteptai
Steaua noastra sa ne vada

Nordul glumeste cand iti jura
O dragoste nemarginita
De ce-ai vrea traind o gluma
Maritata, stea platita?!

Doar o viata tu traiesti
Acest destin – vant rapitor
Colorat e cand iubesti,
Alb si negru cand n-ai dor

Ca si cand as fi doar eu
Ca si cand ai fi doar tu
Am sa te veghez mereu
Sarutandu-te prin fum

Cand in suflet ti-e doar vid,
Lacrimi iar o sa ti se-nalte
Aripile-o sa-ti deschid
S-am sa te ridic in brate

Adormind la pieptul tau
Tu prin vraja mi-ai rapit
Sfantul crez de l-aveam eu
Mintile-mi nu le-am gasit

Nu stiam c-atata costa
Sa iubesc o vrajitoare
Prizonier in asta glosa
Intr-o pagina ce doare
Iti raman povestitor,
Ne jucam cu foc de iele
Si-ti promit! Raman dator
C-un gram de suflet fara piele

Auzind al tau stranut
Starnind praf de diamante
Munti din loc am sa tot mut
Aducandu-te aproape

Lasa iadul! Fugi de el…
Nimeni n-o sa-ti multumeasca
De ofrande, sange, miel
Cand viat-o sa ti se-opreasca

Libidina! Fugi de ea…
Scapa cartile din mana!
Tarotul vietii, foc de stea
Mi te va rapi la urma

Prea bine sti blesteme
Iti ordon a mai cunoaste
Rugaciunile din vreme
Inchinandu-te la moaste

Tu-mblanzesti si ai catuse
Cazut-ai in genunchi vreodata?
Din pamant, tu nasti capuse
Eu din cer ucid bravada

Luna iar ne-a dezvelit 
Tu parfum, eu trubadur
Gonind nebuni spre asfintit
Imi dai voie sa te fur?

Un comentariu:

  1. Hmm... nice storyline, desi as avea multe de comentat in privinta ritmului/rimei... also, mi s-a parut ca te contrazici pe ici, pe colo. Ar merge putin mai cizelata.

    But I still like it. Nice going.

    RăspundețiȘtergere