vineri, 13 ianuarie 2012

O clepsidra si-un incert


La-nceput ai fost mai dulce,
In mistere iar te-mbraci
Precum soare ce se-ascunde
Dupa norii ce-l alinta,
Din clepsidra noastra curge
Timpu-n care nu te-mpaci
Cu ideea ca niciunde
Sufletu-mi n-o sa te minta

Asa nascut-au norii
Bizar nisip ce ne leaga
Atunci cand spate-ntorci
Si-n desertul mintii ratacesti.
Cine ti-a adus fiorii
Pana-n inima sa-ti mearga?
De te vad, cu foc te joci
Propria lume iti cladesti

Si te izolezi incet
De inger ce te-asteapta,
Mereu el va trai
Sa te-mbratiseze-n cer
Poate-o fi viitor incert
Dar nu-mi respinge acea soapta
Care-n nopti va darui
O iubire calda-n ger

Vad un vultur ce se-ntreaba
Cum e sa rezisti in lupte
Si sa te-neci cazand in marea
Propriei minti ‘negrite
Si-nteleg ca e amara
Viata pe un munte
Ce nu-ti arata zarea
Decat cand drumurile
Sunt deja sfarsite

Am sa te astept aici,
Stiu ca vei veni.
Eu cunosc acel copil
Din inima ce-o negi.
Habar n-ai cat de mici
Imi sunt aripile argintii
Cand ingenunchez servil
Tu-ntorci spatele si pleci

Apoi revi, ma tragi de mana
Si-mi dai aripi inapoi
Nici tu nu sti ce vrei,
Te feresti, te-nchizi in mine
Iar zambetul o sa-ti ramana
Tatuat pe-o floare ce-am sadit-o noi
Si cand norii de furtuna te apasa grei
Nu uita, eu sunt aici,
Am mintit cand pentru ei
Am spus ca vin. Defapt
Venit-am pentru tine…

Vei zambi si va fi bine
Imi doresc si cred in el,
Acel timp ce va sosi
Plaja ce-o vom cuceri
Unde numai ingerii pasesc,
Chiar de nu sunt zile line
Linistea e un catel
Care vine daca-l chemi
Si te mangaie pe test

Atunci cand ranile adanci
Se sting atinse de ce’lalt
Atunci cand te simti liber
Spunandu-i tot ce doare
Fara temeri ce “gresesc”
Si priviri des le arunci
Fericiti care se scald’
In a pacii lor licoare
Isi raspund strigatelor ce ard
Acei oameni se iubesc…

Dar ce-i clepsidra,
Ce-i incertul?
Inima nu le cunoaste,
Iubirea le va-nvinge
Si dorinta de a fi
Ramane vie peste moaste
Gandul catre tine-mi fuge
Caci mereu te voi iubi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu