marți, 17 ianuarie 2012

Printesa


Deschid casuta muzicala
Mi-e dor sa te-aud iara
Te tin in palme, tu dansezi
Inchid usa, tu visezi
Prizez un drog, e-amor nestins
Nu mai stiu cum sa respir
Fara suflul tau cuprins,
Gandu-ti inimii-n delir

Ma cufund in paru-ti blond
Ce-mi aduce mangaiere
Ce-ai facut prin mapamond
De-ai ajuns suras in stele?

Daca zbori, zbor si eu
Unde imi alergi grabita?
Tu nu stiai ca-i greu
Singura in cer pitita…

Un balet iarasi se naste
Sub pantofii-ti mici tu calci
Foc arzand ce ma cunoaste
Atat de dulce-n gingasi pasi

Cerceii tai in graba
Imi zambesc si se ascund
Ramai copil zglobiu care alearga
Pe poteca vietii lui razand

Tu zambesti, clavirul plange
Oare cine e de vina?
Ce-ai facut de vad ca-ti curge
O lacrima-n secret, senina?

Pe-nserat, cand lumea pleaca
Reflectoarele se sting
Inima o sa-ti tot bata:
Grija vine, o sa-ti treaca
Ele unde se preling?

Exersezi, ascunsa-n spate,
Atipesti tot in culise
Lumea ta acum departe
Ti se-arata printre vise

Ti-am prins inima in soapte
Dar o las sa fuga lin
Iti desir povesti de noapte
Si piruete din destin

Tu ai darul dat prin vraja,
Ori din ceruri ti-e sortit
Sa te-aprind surda pe plaja
Si sa-mi furi gandul orbit

Te alinti, ori canti de dor
Si-mi rupi inima: o floare
Culegi amintiri ce mor
Dar le-nvi si aduci soare

Ai uitat sa zbori, copila?
Zambet vine, lacrimi pier,
Vantul ti-a nascut idila
Si te lasa vie-n ger

Te trezesti in dimineata
Sa te joci cu cer sedat
Il stropesti razand cu gheata
Si-l adormi cand e-nserat

Oare tu cand o sa te-mbeti
Din iubirea ce n-o lasi
Sa te domine prin vieti
S-o ascunzi rece-n salasi

Pe tine cine te conduce
De in gand nu te-am vazut
Ratacita, gand sa-ti culce?
Mereu ajungi unde ai vrut

Iti e usor sa te mai joci
Cu un foc ce te-nconjoara
Sageti arunci, sageti intorci
Oare-n tine n-o sa doara?

Atata dor mi-a fost
De surasul tau cel dulce
C-au fugit atat de-anost
Pan’ la tine sa tot urce
Arhangheli, vazduh ce-au parasit
Ravnind cumva sa mi te fure
In lumea ta au pustiit
Erau demoni deghizati de iure

Iar cand nervoasa te aprinzi
Nimeni in preajma sa nu-ti stea
Te ador cand vad, nu vinzi
Vorbe goale-n urma ta

Dar de ce furie-fulger
Dintr-o inima de inger?
Nu-ti rani timp scump ce curge
Caci aripile-mi sanger…

Promit c-am sa te prind
De in patimi vei cadea
In brate iar sa te cuprind
Atunci cand zarea-ti va fi grea

Si vei ramane tot ce esti
M-am prins scai de parul tau
Te gasesc tot in povesti
Luminand prin gandul meu

N-ai palat, dar ai un suflet
Valorand mult peste el
Nascut parca dintr-un tunet
Alergi pe camp, copil rebel

Si-n visul tau e pururi vara
Floarea-soarelui tu saruti
Azi e azi, ca-n prima oara
Ochii-n timp iti fug tot iuti

Sper sa nu te schimbi mai rece
Cand ochii tai nu ma privesc
Stiu ca suflu-ti n-o sa plece
Printes-ascunsa, ce iubesc…

Un comentariu:

  1. Frumos! Posteaza in continuare, imi plac. Le-as citii pe toate, insa timpul nu imi mai permite sa stationez pe blogul tau :(. Mult succes in continuare :*.

    RăspundețiȘtergere