duminică, 24 februarie 2013

Am cules iubire


Legat de vorbele-ti ramase 
Cu lanturile sortii
Nu alerg, nu te mai chem
De ce vreau ganduri arse
In lichiorul noptii
Pe care noi sedati il bem...

Amandoi, uitati pe strada
Coloram un zambet mut, 
Cei ce nu doreau sa-l vada
Azi ne lauda sub lut 

Iti uitai sufletu-n pian
Si-l lasai voit la mine 
De frigul lor ti-l inveleam
Cu iubirea-mi d-angeline

Pentru ei e-o nerozie,
Pentru noi e-o lume dulce
Tu ma cauti aramie,
Te gasesc visand o cruce

Si mai simti ca esti copila
Cand din lacrimi construiesti 
Palate strambe din retina
Le darami, te plictisesti

Urli surda, ne-nteleasa
Catre lupi ce te doresc
Tu-mi canti o limba grea,
Bantui codrii tot mireasa
Dar eu ce fac...te iubesc?!
Si m-arunc in lumea ta!

Tu? De-a lor. Eu? Tot strain...
Ratacesc in visul tau
Port un nume de-anonim
Acum stim: nu mai e rau
Sa te-ascunzi printre apus
Si s-ajungi la ingeri sus

Te ridic in brate, adormita
S-atingi soarele c-un deget mare
Apoi ma ungi tu fericita
Cu raze de amor...uitare...

Nu stiai ca nu ma joc
Si credeai c-am sa plec
Pana-n zorii tai de foc
Pe drum de trecut s-alerg

Dar uite, mi-ai dat microbul
Artei de-a iubit pe-ascuns
Asa-i facut, de mi-ai gasit locul
La pieptu-ti izvor de vis ajuns

De ti-as parasi acum o lume
M-as intoarce printre-ai mei
Cine-ar vrea sa recunoasca
Tradator, iubind o inamica?!
S-am ales in glas sa-ti sune
Numele-mi curgand prin zei,
De-am sa pier, nu-mi vei primi
Trupu-mi frant, inima-ti ridica...

Eu te vad, tu nu mai vezi,
Atata suflet...esti orbita,
Cuvintele-mi tu crezi
Dar eu cant la stea-mpietrita

Ce-ar fi de-am fugi de toate
Sarutand luna din vreme,
Doi copii cu inimi sparte
Le-am uni sorbind din vene

Si le-om strange de prin iarba
Colier desirat cu amintiri
De nu le-ajunge-o iarna
Sa le-nghete de trairi...

Anii au trecut si-mi pari straina
Noroc de vocea-ti care-mi spune
Ca tu esti ea, acea copila
Ramasa-n mintea mea-ntr-o lume.

S-am cules tot sentimente
Pe cand altii furand arginti
Vor s-ajunga mici stapani
Intr-o viata scurta-bine,
Fericirea-i strop, momente
Unde noi tot necuminti
Le-am trait s-acum amani
Gandul meu din dor de tine.

Mi-e rusine cu mine,
Cel fara de identitate
In lumea ce s-a schimbat
Aruncandu-ma-n gunoi
Dar eu stiu ca-n dor de tine
Voi ramane far' de moarte 
Si ca universul necurat
Va pieri - efemer razboi...

Cand o sa-ti doresti 
Sa ma uiti si sa dispar 
Stergand atat de rece 
O memorie traita
Am sa cer sa-ti amintesti 
Jertfa - suflet pe altar 
Cine si-a lasat din zece 
Cand erai de ger strivita...

Nu-mi uita cantec de-alint 
Ce ti-l sopteam sa ma dezlegi 
Si ca-n orice anotimp 
Iubirea-i fructul ce-l culegi...


2 comentarii:

  1. Ca un critic literar in devenire ce sunt, iti pot spune doar ca prin versurile astea te-am vazut. Intelegi tu ce-nseamna asta ;)

    RăspundețiȘtergere