vineri, 15 martie 2013

Iubire absurda



Ma uit pierdut
Si vad o piata.
Vindeti suflete pe-o vorba!
De ar fi macar mai buna…
Timpul nou s-a asternut
Veche inima in viata
Bate-n piept, ea bate oarba
Auzind chemari la luna

Iluzii iar ma cuceresc…
De-ati sti voi,
A iubi ce-nseamna
V-ati spala de gand murdar
S-ati fugi pe plai domnesc
Unde nu mai e noroi.
Acolo-i valea mea cea calma
Si mai vad! Pustiu avar…

Steaua din trecut s-a spart
Ingerii au refuzat sa planga,
La zambet au sperat
Viori in ceruri canta

Numai tu, plecata-mi esti
Urme de rimel pe-o banca
Te mai striga, numai vantul
Sa le-auda printre frunze
Tu mai sti prin ce povesti
Ziceai ca pleci, ca pleci odata
De n-ai sa-mi auzi nici cantul,
Nici tu, nici alte muze!

Cu palmele-mi deschise
Te-am iubit si cand zburai
Spre vazduh, cu treaba-n nori
Cu gandul sa revi la noapte
Acum, la felinarele nestinse
Astept zadarurile-n scai,
Eu absurd mai cant la mori,
Absurda ma strigai in soapte.

Cum se-ntampla de-ntr-o zi
Spui ca vrei, dar nu mai vrei,
Spui ca esti, de n-ai mai fi…
Si te-nchizi, in cer, in tei.

Craiasa amara, nu ti-e dor?!
Cum poti dureri a tine-n tine?
Ai re-nviat flori ce mor
Frunze arse, heruvime…

Ametita de nevoi
Respingi ingerii rebela
Ai crezut. Mai crezi in noi?
Arunci lacrimi intr-o perna

Sa-nteleg ca-ti sunt o fire
Un suras patat si doare,
Ma gasesti cersind iubire,
Te gasesc cersind uitare

Rabicond ce-l daruiesti,
Defapt freamat deghizat,
Ti-ai dori sa imi orbesti
Bietu-mi gand, de vant purtat

S-atunci te vad, imi cazi petala
Nu sti drum, uitat-ai mersuri
Si-mi citesti ca pe o boala
Suflet desertat in versuri

“Te iubesc”-ul tau ascuns
Mi s-a dezbracat de riduri
L-au tradat obraji aprinsi
S-o privire care-ti fuge
Doi copii, azi am ajuns
Scriem “zambet”, stergem “chinuri”
De n-am fost pan-acum invinsi
Ce ispite ne-or strapunge?!

Ce rod am lasat sa cada
Pe drumul povestii noastre-n urma
Trei copii razand vioi
Si-un viitor ce-o sa mai curga
Las-o vara sa mai vada
Zambete cum vin in turma
Iar ce-a ramas din noi
E-o iubire tot absurda.

In limba mea te strig
Tu-mi raspunzi in a ta limba
Cu mirare ne privesc
Barfitori din asta viata,
Trecatori pe drum de frig
Nici ploaia nu-i mai schimba
La pieptu-ti nelinistea mi-o linistesc
Pana nu-mi fugi iar, tu, hoata…

Si mai cati s-or chinui
Sa-ti desluseasca
Misterul de femeie gri
Ce nu piere nici strivita
Culeasa inima-ti din simfonii
Curtezani, cu zeci,
Sa-i prapadeasca
Ne-nteleasa-n veci vei fi,
Te-ai nascut sa fi iubita…


Un comentariu: