joi, 28 noiembrie 2013

Eu Dedal, tu Angelină












Mi-a fost dat
S-alerg prin ceruri
Nu am aripi,
Am un gand
El ma tine viu s-aprins
Te-am uitat
Prin nori si geruri
Sufletu-mi stranuta
Doua inimi fumegand
Promit c-am sa ma-ntorc ne-nvins

Eterna ma privesti
Precum mama ratacita
Cautandu-si pui de dor
Te-am rapit, muscand din mers
Efemer imi daruiesti
O balada de ursita
Eu te voi si n-am sa mor
Decat la pieptu-ti univers

Eu amar, tu ma-ndulcesti
Ramai aievea visatoare
Precum taina ce-o-ndragesti
Bine-ascunsa, langa soare

Harul tau e-un zambet mut
Care soarbe lacrimi grele
Si le-arunca in desert,
Pleoape-nchise, un sarut
Iar colinzi visele mele
Sa gasesti un eu nedrept

Am sa te blestem, cicoare
De-mi vei cadea,
Piatra-n suflet – amintire
Al diminetii pururi soare
De nu l-oi mai vedea
Si-n glas de tunet – ratacire

De-ai sa vrei,
Printr-un complot
Cu masca ta de inger
Sa-mi furi duhul…tot ce am
Adu-ti aminte ca nu pot
Sa lupt, sa vad lacrimi de sange
Curgand in zbor din al tau val

Iarta-mi fulgerele reci!
Asa sunt eu, cand plang in mine…
Aparent vezi doua armate,
Zeci de inimi care bat.
Prin suflul lor, de poti sa treci
Vei gasi doar heruvime,
Vorbele-mi, iubiri furate
Ce zac pe margine de gand
Barbat…

Cate stele ne-or vedea
Cu-n suras mai pur ca vantul,
Cand sa stai, sa le vorbesti?
N-ai tu viata, fie-ti mila…
Ingeri doi, ce ne pazeau
Ne-au pictat cu gandul
S-am pierdut aripi lumesti:
Eu Dedal, tu Angelină…

Ti tu minte, o vioara
Ce zburda-n vazduh senin
Si sfintea pe unde trece
Poteci de Rai, drum nelumesc?!
Erai tu! Si prima oara
Te nasteai peste venin
Si de-o fi, vazduh sa piara
Am s-astept, sa te iubesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu