duminică, 16 februarie 2014

Suflet emigrant



Am atipit pe scari, urcand
Caci viata-mi este cursa lunga
S-am ajuns in visul tau,
Ce-ai voit de m-ai chemat?
Glas de inimi tremurand,
S-o durere sa-ti ajunga
Le-aud la pieptul tau!
Sa zambesti iar ai uitat?

Unde-ncape-atata zarva
In ochii tai - crampei de cer
Si o lasi sa patineze
Prin gandul tau, de-acum 'negrit?
Iubirea ta, n-o fi vreo arma?!
Craiasa noptii, dansezi in ger
Toti lupii sa-i sedeze...
Sau doar eu cuget gresit?!

Deamu n-am sa mai zoresc
Aici mi-e drag, la tine-n vise
Unde esti asa splendida
Si cand plangi, in umeri goi.
Lasa-ma sa te-nvelesc
Cu ce se-aude prin culise
De-oi fi tu, mai ratacita,
O sa ratacim in doi...

Dragostea-ti legata, eu am cheie
Dezlega-vom toiul verii
S-om fugi de moartea sora
Pan' la nemuriri de necrezut.
Copila aramie, cu ganduri de femeie
Ai oprit din drum stingherii
Inimi furi, le joci in hora
Sa le iubesti, tu n-ai stiut...

Si cati s-au fript, crezand in tine
Si tu te-ai fript, crezand in ei
Mi te-au rapit, de inimi hoti
In loc de ganduri heruvime
Si de sfinte epopei,
Imbratisand pacat, pieri-vom toti!

Ma uit in cer, aripi cazute
Privesc pamantul, profan vesmant
De ce vorbim, far' a iubi?
De ce iubim, fara a crede?
Iubito astept, inger sa stranute
S-om fugi de-aici curand
Promite-mi, far' a cersi
Iertarea-n stolul ce se pierde!

Cand ai sa te trezesti, iubito
Ai sa uiti c-am fost in vis
Inima-mi ce n-ai strivit-o
Iti va multumi! S-a stins...
Nu te teme! Va renaste
Cand vei deschide ochi ceresti
Sarutandu-te ca pe moaste
Ii vei spune c-o iubesti

Iar de n-o fi asta scenariul
Sufletelor noastre de nestins,
Vei picta-n vitraliu
Doua aripi si-un cuprins.

Oare numele mi-l vei mai sti
Alergand prin amintiri?
Ametita de iubire, poate
Nu vei mai crede si-ntr-a mea...
Ce-am fost eu in visul gri
Ingeras plin de trairi
Indragostit de toate
Zambetele-ti de catifea

De-ti va fi dor
S-asculti amor-anost
Stelelor necazatoare
Aminteste-ti cine-am fost:
Imbratisate, doua inimi migratoare...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu